Accepterad Robban123 | Ansökan till Servervakt [Akerman] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Rådberg

Vad heter du på discord? Robban#5829

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov tider

Måndag: 09-01
Tisdag: 09-01
Onsdag: 09-01
Torsdag: 09-01
Fredag: 09-01
Lördag: 11-03
Söndag: 11-01

Skol vardagar

Måndag: 16-22
Tisdag: 15-22
Onsdag: 16-22
Torsdag: 15-22
Fredag: 14-02
Lördag: så länge jag orkar va vaken
Söndag: 12-22

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 9 gånger. OBS! Jag skriver detta på mobilen så jag kan ej bifoga bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är en spelare som underlättar för staffs och vill hjälpa server genom att ta mer ansvar och förbättra rpn.
Man rpar som vanligt om man är servervakt fast man får hålla koll på folk och dem gör ett regelbrott.
En servervakt ska visa ett bra exempel till nya spelare och hjälpa dem förbättra sin rp.
En servervakt ska hjälpa till där staffs saker staffs kanske inte kan sett och ska kunna förlänga banns om det är nödvändigt men annars ska man oftast kicka.
En servervakt ska kunna grundregler utantill.
En sv ska också kunna veta vad sv abuse är och att min inte ska abuse sin roll bara för man fått några kommandon, En servervakt ska dva bilar som är i mitten av vägen och stör.’

RDM: random death match att man dödar någon utan anledning.
VDM: vehicle death match att man kör över någon med bil i full fart

COPBAIT, betyder att man vill ha Polisen uppmärksamhet för att få dem efter sig som .t.ex. Snut jag.

FEARRP är om du är under ett hot så ska du vara rädd om din gubbe och fortsätta rädd rollspela rädd

METAGAMING är om man tar informationen ifrån discord eller något liknade

NLR om någon dödar dig så kan man inte komma ihåg det

COMBAT LOGGING är om du blir .t.ex. blir stoppad av polisen så kanske du undviker den situationen med att dra därifrån eller lämna servern

POWERGAMING är att man använder sig av omänskligakrafter och kör in i en vägg i 200kmh och bara går ut ur bilen som det vore ingenting

SUNTFÖRNUFT är att man ska tänka logiskt i sitt rollspelande

En bra sv är en som kan ta ansvar och inte abusar sin sv. Man ska ta vara på sv rollen för det kan under lätta för staff/andra på servern som inte kan få hjälp tex om någ dog av rdm och ingen gör något åt de så ska jag klippa den situationen innan jag ger revv förlåt om jag är dålig på att skriva men gör så bra jag kan

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en lämplig sv för att jag alltid försöker hålla god stämning och förbättra rpn jag skulle aldrig abusa min roll.
jag är en lämplig sv för att jag försöker hålla en sån bra rp som möjligt. Och jag ska bara inte använda sv för att det är kul jag använder sv när det värkligen behövs tex inte revva någon som inte dog av bugg/miss isf får den personen skriva till mig pm och skicka klipp så
Kan jag revva om den personen bugga eller något. Jag kommer inte använda min sv till mina kompisar för att revva osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man använder sv abuse för att vinna sitt egna senario och att revva någon som inte ska ha revv. Korruption om någon lallar och jag inte gör något de tex om det är mina vänner och jag inte gör något åt de så är det sv korruption

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka