Accepterad Robban123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Rådberg

Vad heter du på discord? Robban#5829

Vad är ditt hexid? 1100001479443f0

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville bli MA för att bidra med bra personer till servern som har bra rp. Jag vill få inte folk som inte lallar och få in folk som har 1. Bra rp 2. Moget folk som kan ta detta på största allvar. Jag har mycket fri tid så jag skulle kunna sitta flera timmar och ta intervjuer för detta värkar va kul att hålla på med. Jag tänkte att MA skulle va bättre för mig som inte skulle hinna med staff teamet med support ärenden och donation ärenden osv. Jag skulle kunna bidra bra folk till servern som inte lallar och inte gör något dåligt för server och istället få in folk som kan läsa regler och som kan kanske i framtiden bli något stort till både servern men kanske staff teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag som sagt har mycket fri tid för de mesta så jag kan sitta och ta medlemskap intervjuer hela dagen om det skulle ta sån lång tid för jag vill verkligen gå in för detta. Jag kommer få in så bra folk det bara går och inte folk som inte kan hantera rp. Jag kommer få in folk som har bra rp och har respekt för andra. Jag är lämplig för min ålder jag är mogen och kan ta detta seriöst och få folk att inse vad detta innebär. Och jag tvekar inte på att neka någon om dom inte har utvecklade svar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man kan börja med ”Hej, hur mår du.” Det är oftast de man gör eller bara vara allmänt skön och säga ”Tjena, hur mår du Kingen.” Nått sånt men jag kommer ha en bra ton mot folk. Jag kommer vara en bra förebild för folk och jag kommer lyssna på den som blir intervjuad. Och jag kommer verkligen inte vara dum mot någon för jag har respekt för alla. Och sen kan man sluta med att säga ”Ha en fortsatt trevlig dag ha det bra” nått sånt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska detta på största allvar och att alla inte är menade för att spela just på unive men fortfarande att folk ska få chansen till att bli en medlem på just unive för att hålla uppe denna server. Och att man ska respektera alla och ingen ska bli utanför. Men det gäller att ha en bra ton mot alla och speciellt mitt staff teamet som håller denna bra servern uppe.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ha respekt mot alla

Inte lalla

Ha bra rp

Kunna alla regler

Ha ett mål med sin karaktär/rp

Inga regelbrott

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle inte slarva när det gäller att läsa igenom en medlemskaps ansökan och att jag ska ta detta på största allvar och att medlemskap ansökningar/intervjuer kommer före rpandet när jag är MA och att jag kommer ha en jätte bra aktivitet

Hur ser din aktivitetet ut? 5-6 timmar om vardagarna och till helgerna så kan jag sitta så länga jag orkar va vaken

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon server men om jag skulle de så jag absolut

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har inget mer att tillägga 😄

+++++Rep denna killen är sååå bra och vet exakt hur man ska bete sig som en MA på unive. Ta in denna grabben detta kommer att gynna er. <3 Robban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka