Nekad robban11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rban1

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966156902/

Ditt Hex-ID: steam:11000013bf4ae66

Vad är din discord tagg? robban11

Vem var det som bannade dig? anti cheatet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imapotatisge.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu i efter hand så har jag fått reda på att det var min bror som tydligen hadde moddat vet inte riktigt vad han hadde gjort men det var ej jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så var det ej jag som moddade eller vad man säger jag gick in på unive och såg att jag var bannad av anitcheatet sen så gjorde jag banöverklagan och då skrev philip att jag var en moddare och då funderade jag lite och gick till min bror och frågade honom om man var anticheat bannad då sa han att han hadde gått in på unive med någon slags menu och moddat så vet ej varför jag är bannad tycket det är jättekonstigt bara men det var ialafall ej jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det är en felaktigt ban för mig men inte för min bror. fattar inte något asså vill bara kunna bli unbannad och rpa som jag gjorde jag hadde ped.medlem krim roll och allt så varför skulle jag ens moddat fattar att det kanske låter lite dumt men det var faktiskt inte jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej skulle ej kunnat gjort något då det ej var mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då det ej var jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka