Nekad robban strong | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robban strong

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? szwm

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robban strong, 36år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,seriös,trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund: växte upp med min lilbrosa och vi var alltid bussiga och ställde till det och när vi blev i 20 års åldern så av misstag dödade vi en kille som vi bara skulle råna så vi gömde liket och kom undan sen efter tio år hitta polisen liket och våra vapen så dom kom och knacka på vår dörr men vi var inte hemma så dom snacka med vår far och han sa vi var inte hemma sen ringde han oss och sa att vi har blivit påkomna och att vi måste ge oss av så vi åkte då till staden unive för att börja om våra liv. framtidsplaner: vi kommer först ta det lite lungt och ligga lågt jobba ihop lite rena pengar för att inte vara misstänksamma och senare kommer vi söka lite kontakter för att ta oss in i det kriminela livet igen och bli rika tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med seriös, rolig och respekt rp på alla sätt jag bara kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte bryr dig om vad som händer och tillexempel att du sitter och har två guns i huvudedet men dra vapen ändå fast det inte är rätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag aldrig har alltid sköt mig för vill ha så bra rp som man bara kan få.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag skulle vilja framje reglen "Metagaming och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte så mycket skulle väll mer bara vara att jag gillar och han ledande roll. tack så länge hoppas jag blir godkänd.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka