Nekad Robban Connyla | Chef-jobb ansökan [vianor] [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban Connyla

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
-2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Robin

Vad heter du på discord? robban#8406

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i över 2 år nu började köra när jag var 13/14 år gammal

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser varje dag att det inte brukar vara så mycket aktivitet hos vianor och jag vill sätta en ändring på det hela det jag vill är att det ska vara mycket aktivitet och att alla ska vara treviliga och inget lall det jag ser dagligen varje gång jag ker in mot vianor och ska pimpa min bil så är det aldrig någon där och med mig som chef så vet jag att jag kommer ändra på det och jag som person är driven. Är det tillexempel något som jag känner att jag vill göra så gör jag det och jag är mogen och jag känner att jag har kompetensen till att styra upp vianor och få alla att jobba om det inte skulle varit någon som jobbar så ställer jag upp och jobbar jag är aktiv. Jag rpar i över 6 timmar varje dag och jag kommer vara aktiv inom yrket som chef det skulle känts roligt att kunnat fått vara chef då jag aldrig varit det tidigare men man måste som sagt alltid börja någonstans. Jag har jobbat på vianor förut och vet hur allt går till och jag känner att jag vill ta det till nästa nivå och styra upp allting

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Somsagt så har jag jobbat där tidigare och jag vet allt och hur man ska göra på vianor

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar från 16:20 till 22:30
Tisdag från 16:20 till 22:30
onsdag från 15:00 till 22:30
torsdag från 14:00 till 22:30
fredag från 12:00 till 04:00
lördag från 11:00 till 04:00
söndag från 11:00 till 04:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklar skulle jag spelat på servern om jag ej blir chef, jag tycker unive är den bästa rp servern som finns och jag kommer verkligen inte ge upp på att bli chef detta är liksom min första ansökan om chef jobb och vill gärna testa på att vara chef jag tycker att jag har det som krävs för att bli chef och jag är också mogen för att bli chef och driven som person/ stresstålig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Verkligen inte skulle aldrig gjort det heller

Har du läst våra Regler? Självklar har jag det. Väldigt många gånger faktiskt

-rep tycker inte han ska vara vianor chef /mvh förra vianor chefen jag trycker skittles ska vara chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka