Inaktuell Robban | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 6 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 99e6c4993a2e2d61f00a024d52c8fb02.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för röst efter karaktär men blir bannad för de då jag har röst efter karaktär. Jag rollspelade en Tjej då och använder mig utav Voice changer som då är ljus röst tvärtemot vad jag vanligt vis har men då åker jag runt och använder mig utav denna Voice Changern och sedan blir bannad för de så jag tycker de är konstigt om de finns en Regel som heter röst efter karaktär och använder mig utav de då ska jag inte bli bannad för de, ok jag fattar de kanske var lite överdrivet men den ljusa rösten men jag har en mörk röst utan den så de blir ju lite svårt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde mig utav en väldigt ljus voice changer till min tjej karaktär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var fel en giltig ban men jag försökte få en bra voice changer som möjligt till min karaktär som va en tjej men ja absolut jag kan justera lite i Voice Changern så den låter bätte men jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker här på servern men de va lite milda saker i början av min RP på servern då jag inte visste jätte mycket om RP och sen har de varit lite andra banns men jag har självklart lärt mig utav de felaktiga bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra en lite normal ljus röst som va lite realistiskt men jag kunde gjort annorlunda i detta tillfälle ja absolut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska ha en för grov Voice Changer framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka