Accepterad Robban | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: d7b67b4d191e13e8151271d4fee0f899.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad pga att vi körde en bil och vi vart jagade av 3 bilar som väger Ton samt kör 700 på 2 sekunder och sen pittar dom oss och sen flyger vi och sen landar och vi tänkte vi kan inte rpa på regelbrott så vi hoppade ut och gjorde självförsvar men förstår att ni tänker att vi ska rpa på skador men om vi hade gjort de så hade vi varit dumpade i sjön varje dag och ingen i gänget hade kunnat rpa på sin karaktär så de var därför vi valde att göra detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde en bil och vi vart pittade i 500 och sen valde vi att inte rpa på skador för att de dom gjorde var regelbrott och sen skulle vi försvara oss men självklart ska vi inte behöva göra detta men i dagens rp så emote abusar folk och sen kidnappar dem direkt dom har pittat och sen skiter i om du har varit bra under kidnappningen och sen dumpar ändå men finns inget att göra åt saken från vårt håll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var väll en giltig ban men som sagt ber om ursäkt för detta de var helt fel från våran sida men som sagt men vi tänkte att vi inte skulle rpa på regelbrott men vi gjorde lite ljud ist för att skriva /me och sa aj osv och sen hoppar ut och försvarar och ber om ursäkt och detta ska inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker här på servern men de va lite milda saker i början av min RP på servern då jag inte visste jätte mycket om RP och sen har de varit lite andra banns men jag har självklart lärt mig utav de felaktiga bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på skador och riskerat att bli dumpad men sen gjorde jag rent mot de motsatta och lovar att de ska inte ske igen och att vi ska bättra oss vi som vart bannade för detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska rpa bättre efter man har blivit pittad i höga hastigheter och inte hoppa ut direkt och försvara sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Din ban överklagan är godkänd, tråd låst och flyttad till ban överklagande arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka