Accepterad Robban | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 2aae85b19d037935e8925150e2894d2b.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en polare hade lite tråkigt så vi erbjöd med lallig RP som slutade dåligt de ber jag om ursäkt för men sen går det till att några killar slog oss och vi blev bannad för Mild RDM men jag förstår Dexters ban då de var lite dåligt från våran sida med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare sprang runt i Ap dräkter och sprang runt och gjorde Ap ljud som ledde till att några killar börja slå oss som ledde till ett slagsmål

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta beror på vi gjorde dåligt ifrån oss men de andra började slåss så de var fel för båda parter men jag skulle säga nej detta är ej felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker här på servern men de va lite milda saker i början av min RP på servern då jag inte visste jätte mycket om RP och sen har de varit lite andra banns men jag har självklart lärt mig utav de felaktiga bannsen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att jag inte gjorde en lallig RP men de ska jag ändra på såklart men som sagt ibland har man inte så mycket att göra men de ska inte få mig till att få en dålig RP syn för andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart ska inte göra om detta med lall men man kan lalla på ett mildare sätt såklart men man ska inte RPa lallig för mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Tillbaka