Antagen robban | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban111

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
44
Reaction score
374
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: robban11

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har väldigt mycket erfarenhet och vet hur man ska göra med allt. Kan alla commands och vet hur man ska specca och agera när folk gör misstag. Gör folk grova regel brott så kommer jag inte vara feg jag sätter ner foten direkt och visar bestämt att de gjort fel jag kommer agera på ett trevligt sätt. Ska få bort alla som lallar och tror att rpn är en liten lekstuga. Just nu så är det väldigt mycket problem spelare som tror att de kan göra vad de vill på servern utan återgärder. Eftersom jag redan varit staff förut så vet jag hur man ska agera i alla tillfällen när jag var staff var jag en utav de mest aktiva om dagarna jag arbetade 24/7 jag satt och tog reports i flera timmar tog runt 600 reports per dag jag vill verkligen bli staff igen för att bevisa att jag verkligen kommer satsa på att vara staff har börjat tröttna på att bara rpa vill vara med och förbättra servern och göra den 100 gånger bättre än vad den är nu. Jag kommer ta reports och så fort någon behöver hjälp så kommer jag vara där och hjälpa till. Tro mig du kommer verkligen inte ångra dig jag kommer satsa allt jag har på att arbeta som staff. Vill som sagt helst bli Donations ansvarig då jag redan varit det vet hur man ska ta emot folk och bemöta dom på ett bra sätt jag kommer vara väldigt aktiv men jag kan ställa upp på att bli vad som helst ni kommer ej förlora något på att göra så just jag blir staff ni kommer verkligen inte ångra er! Är väldigt seriös av mig och mogen, Jag vet hur man ska rpa och jag kommer hjälpa alla på ett snabbt och smidigt sätt men även professionellt sätt. Jag är här för att förändra och under lätta för alla jag svarar folk på 1 sekund så fort jag får ett pm så svarar jag, Jag tar dett på allvar, Jag är både kompetent och vet vad jag vill/förändra. Därför tycker just jag att jag ska bli staff jag vet att du ej kommer ångra dig genom att ge mig en chans att bli helper jag kommer göra allt jag kan för att hjälpa servern!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn hadde kunnat förbättrats isäg men mestadels så är det krim rpn som jag tycker ska förbättrats. Folk vet inte reglerna och fear rpar och skjuter bara, Tycker de kriminella borde bli mer sociala och inte spela för sin egna vinning det gäller även polisen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska bli mer tydliga och vara mer bestämda vi ska inte vara rädda för att ta återgärder vi ska vara tydliga och sätta ner foten direkt när de gör fel. Vi staffs ska tillsammans prata och diskutera hur vi ska göra för att få alla att kunna reglerna bättre.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara trevlig och bemöta alla på ett positivt sätt. Men även prata med en positiv och trevlig ton inte skrika på varandra. Vi ska hjälpa våra spelare på unive. Vi som staffs ska vara positiva och agera väldigt professionellt vi ska vara trevliga och bemöta alla på ett sätt man själv skulle vilja bli behandlad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv varje dag, Har inte så mycket för mig om dagarna det ända är skolan men tycker det fungerar väldigt bra att ha skolan från 08:20 till 15:30 sen åka hem och sedan kan jag börja specca osv kommer vara aktiv från 16:30 till 23:30 varje skol dag men på helger så kommer jag vara aktiv från 11:00 till 05:00 samma med lov osv kommer vara aktiv varje dag minst 6 timmar per dag men när jag är ledig osv så kommer jag arbeta hela tiden!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på unive när servern hette multistaden sedan dess har jag rpat på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har tidigare erfarenheter kan allt utan till vet hur allt fungerar och hur man ska agera osv har varit donations ansvarig tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd på att jobba inom allt men jag vill helst jobba inom Donation ansvarig då jag redan vet hur man ska agera och hur man ska göra men jag skulle tänkt mig kunnat jobba inom allt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka