Accepterad Robban.. | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Robban#5829

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. lov tider från 13:00 - 00:00 nästan varje dag och skol tider från 15:00 - 22:00 nästan varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/215c7faf6789112b0fa7f7a73dd0dd54.png om inte länken funkar så har jag 16 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett uppdrag till att få denna servern att bli regelbrotts fritt och oseriös RP fritt och göra lite andra små saker. En Servervakt ska kunna ta eget initiativ till att veta när och vad en spelare gör fel i sitt rollspel och ta lärdom av sina kunskaper av reglerna man kan osv. En Servervakt ska hjälpa andra spelare mot folk som begår regelbrott och använda sin roll på rätt sätt. Denna roll man får ta del av är inget man ska skoja bort de är ett tillit man får som servervakt och skydda denna servern mot folk som inte kan bete sig och inte kan helt enkelt Rollspel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är trött på den oseriösa rollspelet folk har bidragit med på senaste tid och vill göra skillnad på sätt och vis och då hjälpa andra en att använda denna roll för min egen skull och just använda den också till andra skull som t.ex. ny börjare på servern eller ny börjare till RP som inte förstår vad de gör och ibland behöver en servervakt ta sig i akt att lösa sådana situationer eller så ska bara en servervakt göra de viktigaste med att hålla inkompetenta bort ifrån servern helt enkelt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju då man använder sin roll för sitt eget som tex revva sin polare som har dött i ett skott scenario och vill få tag på en servervakt som är sin polare att vilja bli ressad för man vill fortsätta skjuta mer. Abuse är när du utnyttjar rollen till bara dig själv som att revva dig själv när du har dött av hunger eller att du inte orkar RPa och åka köpa plåster osv

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Du blev godkänd på muntlig intervju. Lycka till 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka