Nekad Robban️⚽️ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban️⚽️

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198956070699/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Palmai

Vad är ditt discord namn? Pobin#4053

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2004

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Robin Bengtson och han är född 1999 (21 år), gillar att vara med vänner och har ett stort intresse över olika sorts bilar. När Robin var 9 år och gick i lågstadiet blev han mobbad för att hans mamma inte hade råd att köpa dyra kläder som alla andra i hans klass hade. Han blev mobbad i flera år men när Robin precis hade börjat i 7:an så bytte han skola. Han hade i 3 års tid jobbat ensam för pengarna eftersom hans pappa hade lämnat honom i ung års tid och hans mamma var nu en alkoholist. Hans nya skola var en av dem bästa i hans lilla stad. På den nya skolan träffade han flera olika kompisar och dom alla hade samma intressen. När det var dags att börja högstadiet så träffade han mer och mer kompisar och började vara ute på kvällarna. Men det var inga bra saker de gjorde. Från att sno cyklar till hade snatta från butiker och springa ifrån polisen. Hans lärare sa till honom när han slutade i 7:an att han måste få upp sina betyg. Han hade som högst ett C. Han förstod vad hans lärare menade och där med slutade men att vara ute sent på kvällarna till att plugga nästan varje dag. Efter många tuffa prov och läxor så fick Robin ett A i slutet på 8:an. Hans mamma hade gått bort under vår terminen av överdos. Han blev adopterad av en rik engelsk familj. Han fick byta skola igen men denna gången var det tufft. Han blev mobbad igen på grund av att hans pappa lämnade honom. Han fick en kompis som stöttade honom under skolterminen. Han hette Harold och det behövdes. Han gick ut ur 9:an med perfekta betyg och det var tid att välja gymnasium. Robin ville arbeta som bilförsäljare och har alltid drömt om det så det var ingen tvekan om att välja Handels- och administrationsprogrammet men det fanns så många skolor att välja på och Robin visste inte vilken. Och han var rädd att förlora sin ända vän. Men tillslut hittade Robin ett gymnasium som inte alls var långt ifrån där Harold gick. Efter gymnasiet så tog Robin ett jobb på en butik i närheten där hans föräldrar bodde för att tjäna en go summa och skaffa sin första lägenhet. Han hade fått många vänner i gymnasiet och han planerade att bjuda hem de flesta av dem. Efter att Robin har jobbat i en butik i 2 år så bestämde Robin sig för att försöka skaffa ett jobb på Bilfirman som inte alls låg så långt ifrån där han bodde...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för har mycket erfarenheter inom rp för har spelat GTA RP ett bra tag nu. Jag vill bli wl på unive för jag tycker att de är en bra server man kan rpa på för det finns alltid någonting att göra när man är inne o rpar. Jag kommer ej spela för makt och pengar utan jag kommer köra för de är roligt. Kommer också försöka skapa bra scenarion/seriösa och ska försöka göra så det blir rolig för båda sidorna t.ex.. om man skulle förlora ett scenario så ska man ändå ha roligt för man behöver inte vinna alla scenariona för att de ska bli roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå. Kommer också bidra med roliga scenario men även seriösa. Jag ska också försöka göra så folk får det roligare när man rpar och jag vill också kunna hitta nya vänner att rpa med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska göra roliga men ändå braa scenarion till båda sidorna. Båda sidorna ska kunna förlora eller vinna och inte köra för att vinna scenariona hela tiden. Man ska göra så båda sidorna får det kul men ändå bra.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar körde det länge och nu vill jag också bli medlem.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka