Nekad Robb1n09 | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robb1n09

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Robbin

Vad är ditt discord namn? rm29

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Robban Olsson, 22 år, kommer från en tuff bakgrund. Hans pappa dödades av terrorister när Robban bara var sex år gammal, och det blev en viktig händelse i hans liv. Efter det bestämde han sig för att bli polis för att skydda de svaga och göra samhället tryggare.

Robban har alltid varit en ambitiös elev och lyckades bra i skolan. Han älskar att cykla och laga mat på sin fritid. Hans imponerande utseende och starka framtoning gör honom till en iögonfallande person.

Efter att ha gått igenom svåra tider i livet försöker Robban nu bygga en bättre framtid. Han överväger starkt att följa sin dröm och bli polis för att göra skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en mogen nog spelare. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp samt stort intresse för rpn. Personligen tycker jag att jag har en hög rp nivå. Jag är väldigt aktiv och spelar mycket och tror att jag ändå kan komma hyfsat långt på servern hoppas jag. Finns så mycket fint folk på denna servern som jag vill ta del av. Lära känna fler kompisar genom RPn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är en mogen nog spelare. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp samt stort intresse för rpn. Personligen tycker jag att jag har en hög rp nivå. Jag är väldigt aktiv och spelar mycket och tror att jag ändå kan komma hyfsat långt på servern hoppas jag.

Hur hittade du Unive? Har spelat unvie runt 2 år förut men slutade med att spela helt och var med mina vänner mer, för jag kände att Filem. tog över mitt liv, och la för mycket timmar på spelet. Först hörde jag om Unive från min vänner, och har fortfarande många vänner som spelar Unive..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka