Nekad Robb1n09 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robb1n09

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Robbin

Vad heter du på discord? rm29

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar, vaknar 08 går till skolan, slutar 15:00 kommer hem 15:45 och käkar nåt sen drar jag o spelar om jag inte e me nån vänn, jag slutar spela runt 23:00

Helger om ja inte e på nån fest/e Me vänner så spelar jag från 09:30 till 02:00 med pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vardagar: Vaknar klockan 08:00 och gör mig redo för skolan. Går till skolan och har lektioner fram till 15:00. Kommer hem runt 15:45 och äter något. Om jag inte har några planer med vänner, så spelar jag en stund fram till ungefär 23:00. Helger: Om jag inte har några festplaner eller aktiviteter med vänner, så spelar jag från 09:30 till 02:00 med pauser.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare, men om de stöter på någon som inte kan bete sig eller gör ett regelbrott, så tar jag åtgärder på de exempel en ban/kick, på spelarna som gjort fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt förut men slutade spela i början av sommarn, när jag va servervakt så tyckte jag de va roligt och tyckte att jag fick mitt jobb gjort som servervakt, just nu speciellt ser jag mycket lall, på allmänna ställen och hade varit trevligt att kunna ta åtgärderna själv istället för att rapportera personen till staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En typ av korruption i de kriminella är att du revvivar dig själv i en skottlossning så att du vinner, scenariot. Samma om du blir jagad av polisen och kickar polisen så att du inte ska bli v med dina värde saker på dig eller sitta inne.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka