Nekad robb1n | Chef-jobb ansökan (gsp) (smokey)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robb1n

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovstreet pizzeria

Vad heter du IRL? Robbin

Vad heter du på discord? robb1n09#8902

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal och är född 2009!

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive i snart 3 månader..

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att anställa mogna spelare som är aktiva ofta, Jag kommer ta så många intervjuer jag kan och försöka göra pizzerian till en bättre plats att vara på för tillfället är det väldigt stökigt där vad jag sett, Men de ska jag ändra på. Jag ska få mina anställda att tycka att jobbet är roligt och göra så de får ett effektivt arbete, Själv så har jag en utväcklad rp och den ska jag ge ut till mina arbetare och lära de så mycket jag kan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet grunderna och vet hur jag lär ut mina arbetare,jag har även jobbat på många jobb där de skickar fakturor, dessa jobb har jag jobbat inom dessa 3-4 månader: Polis, Securitas, merkonomen, qpark

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan på helgerna kommer jag vara inne den mesta tiden inom vintern och på vardagarna kommer jag vara inne runt 6-11 timmar per dag om jag inte är ute och spenderar tid med familjen och då kommer jag förklara det om jag är ute och reser exempel.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade förfarande spelat på servern fast jag inte blev chef men det hade varit roligt om jag hade blivit och då hade jag utvecklat många spelare RP, jag gillar verkligen Unive den är väldigt seriös och den RP gillar jag och hoppas att alla anställda också kommer göra det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan RP server för att det bryter mot reglerna och man kan bli bannad och av med medlemskapen berggrund av det.

Har du läst våra Regler? Jag har läst igenom alla era regler inom P servern och Discord servern och skulle jag vara osäker hade jag kollat upp regalerna igen och dubble checkat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka