Inaktuell robb1n | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robb1n

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Robbin

Ditt discordnamn: Rm-29#1000

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staffs för att jag gillar Staff arbete och har varit Staff på många olika serverar o annat och de har varit något som drivit mig. Jag vill även bli staff för att när man rpar så ser man en massa personer som inte spelar för att rpa bra och socialt eller rpa sina skador och annat som finns att folk bryter mot reglerna, jag vill bli staff på Unive för att jag vill hjälpa till staff teamet så inte de behöver göra så mycket som de gör just nu och hjälpa folk så snabbt jag kan så folk får så lite väntetid så möjligt och att de ska ha en rolig och social så inte folk som bryter mot reglerna förstör deras rp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara rätt så aktiv var dag, nu mera går jag i skolan till 15:45 var dag utom helgerna då. De påverkar alltså att jag kan inte vara aktiv innan så jag blir väl aktiv typ 16:00 till 23:30 på vardagarna..
På helgerna så kommer jag vara mycket aktiv om inte jag är mycket med familj och vänner men den största delen kommer jag vara aktiv på Unive och jobba med staff arbete och ibland rpa. Jag skulle säga att jag vaknar 8:30 och spelar till kanske 03:30 på helgen så alltså lördagen och söndagen går jag och lägger mig runt 00:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i snart ett år och gillar servern som fan och har skaffat mig en massa vänner och även lärt mig rpa riktigt bra skulle jag säga.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på en massa discord servrar men ingen riktigt stor fivem server såklart har jag haft en dev server som jag lärt mig en massa commandos och designat bilar och lagt in där. men annars har jag bara varit ägare på en massa minecraft servrar för rätt så länge sen.
Jag vet de flesta commandos på Unive/FiveM kan rabbla upp et par styckna.

/gato id
/Bring id
/freeze id
/m id medelande
/kick id
/svban
/ban id Anledning
/v bilnamn
/Setjob id vart roll
/spec
/noclip
/spec
/spec off
/sc staff chatten
/giveitem id sak) st
/toggleid
/tp location
/tmp
/clearcatforall
/ooc skriva ut ett utrop till spelarna på Unive
/sv skriver till servervakterna
/announce
/who id för att se folks roller

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulel säga att jag hade kunnat göra allt utom RP såklart vet jag hur jag rpar men känns inte som jag passar som de. Support skulle jag säga att jag är mest kunnig om och är en rätt lugn person så hetsar inte så mycket hade nog passat där. Kriminell är jag rätt så kunnig om har rpat länge som kriminell och vet hur man rpar på de kriminella sättet. Donation är inte så svårt har suttit don ett antal gånger och donerat till servern och är en väldigt lugn och social person hade nog klarat de rätt så bra..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka