Inaktuell robb1n | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robb1n

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Robbin

Ditt discordnamn: robb1n09#8902

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker det är rätt roligt att göra personal arbete men just nu är jag bara servervakt och själv tycker jag de e riktigt kul att hjälpa till med att fixa lallandet på Unive. När jag rpar så ser jag att de är mycket lallande och folk som bryter mot reglerna, de vill jag vara med att sluta helt och vill ta diskuterar istället för att bara banna eller kicka direkt som man direkt gör i server vakt om man inte kan göra något annat om de hänt något! Jag som person gillar jag att hjälpa folk så inte de blir tråkig rp och annat inom servern, har funnits på Unive rätt så länge och har sätt vad problemen är men de kan man alltid inte bara ta med en ban för då kanske inte personen lär sig av sina misstag!👍

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är i nuläget aktiv runt 6-12 timmar om dagen men nu när skolan börjar igen så kommer de kanske gå ner lite i tid i och med jag slutar rätt sent men startar personal arbetet direkt jag kommer hem så runt 16:15-23:30
På loven om jag inte e med familjen kommer jag nog vara inne hela dygnet utom när jag sover eller gör något viktigare.
Helgen kommer jag vara inne på Unive och hålla koll så mycket jag kan och samma är jag inte med familjen så är jag online och kan hjälpa folk.. ✔

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive sedan förra året i september-Oktober och har varit där och lärt mig av mina misstag inom rpn och de tycker jag är viktigt att man lär sig..

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit personal på en massa discord, spel servrar så vet rätt mycket inom hur man arbetar inom discord och inom fivem! men skulle själv säga att jag är bäst inom discord och rp kulturen..

IG kan jag alla de simpla commandon som man ändvänder om de inte kommit några nya sedan jag varit staff på lite andra enheter.

'/revive (id) återupplivar personen
'/noclip du blir osynlig, odödlig och kan flyga
'/dv Tar bort fordon inom närmsta radienn
'/tpm tp till din markering på kartan
'/clearchatall
'/clearchat
'/clear inventory (id)
'/spec (id)
'/sc (staffchat)
'/sv (Servervaktchat)
'/banhistotry
'/revive (id) Ger liv till den döda personen
'/togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
'/bring (id) Drar personen till dig
'/toggleid Gör så att du kan se id.n
'/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig
'/setjob (id) (jobbet) Ger personen jobb
'/givemoney (id) Ger pengar till personen
'/ban (id) (anledning) (längd) (anledning)
'/goto (id) Teleportraras till personens id som du skrivit
'/kick (id) (anledning Kickar personen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle mest säga att jag är kunnig om Rpn support och donationer medans jobb och krim ansvarig inte är min starka sida inom staff arbete..

+Rep du skulle passa bra som staff redan som sv gör du de bättre än bra så jag skulle säg att de skulle vara en ära att ha dig i staff teamet ❤️ Mvh från Mano

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka