Nekad robb1n | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robb1n

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Robbin

Vad heter du på discord? RM-29#1000

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån: 16:15- 23-45
Tis: 16:15- 23-45 Med avbrott
ons: 16:15- 23-45 Med avbrott
tors: 16:15- 23-45 Med avbrott
fre: 16:15- 23-45 Med avbrott
lör: 09:50-03-05:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har väl varit medlem runt ett år och lärt mig rpa under tiden och tycker om att rpa på detta viset och vill fortsätta med de och hjälpa folk och lära sig av sina misstag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har tre banns för rätt länge sen när jag inte visste hur man rpa på ett bra vis och har lärt mig nu hur man rpar och jag vet många också har de problemet och de vill jag vara med och hjälpa till med, de gick inte och ta en Screenshott

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att spela som en vanlig person alltså att om servervakten hittar en bil mitt i vägen som ingen är i närheten av då får man gå ut och dva den. Även om någon vdmar eller något liknande då du ser de och tar ett klipp då får man banna personen och om de är något grovt så kan man förlänga bannen genom att skriva ut i servervakt kategorin att den ska förlängas med ett klipp på vad som hände.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive, för att jag ser mycket folk som vdmar och liknande. När man kör på en motorväg inne i Unive så händer de ofta att de är ett antal bilar som blockerar motorvägen, där ingen är i närheten. Då hade de varit bra att kunna dva de bilarna så att de inte blir tråkig rp att folk bara dumpar sina bilar och inte bryr sig om andra som kör på den lokala motorvägen. D3et jag strävar efter som servervakt är att gatorna ska bli renare och att folk inte ska komma undan med sina misstag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurroption menas med att du exempel revvar dig själv i ett scenario för att du ska vinna scenariot, så alltså menar jag att om de är en skottlossning och du bli nerskjuten och du ändvänder kommandet /revive för din fördel då blir de korruption. De kan även bli korruption med att dva sina egna bilar för ens fördel i ett scenario. Ett exempel på detta är att du har gjort ett butiks/bankrån och du försöker komma undan när du kommer undan och dumpar bilen så dvar du den istället för att låta den vara kvar för att poliserna inte ska hitta bilen och spår efter rånaren.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka