Nekad roban larsson | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roban larsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lasse Eriksson

Vad är ditt discord namn? Lugna ner dig

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2004

Berätta om din karaktär. Tjena jag heter Robban Larsson och ör en medelålders man med stora mål, jag har mycket erfarenhet inom polis yrket sen tidigare och ör en riktigt skön kille om man frågar mina polare, jag är 37 år gammal och älskar att hjälpa till och sköta mig. Jag växte upp i Spanien under väldigt svåra förhållanden där min mamma jobbade tre jobb och vi hade inte särskilt mycket pengar så jag började att jobba redan vid 12 års ålder som städare hos polisen vilket jag sedan växte upp till att bli, jag har inga syskon och min pappa lämnade mig och mamma vid min 4 års dag,jag är en man med starka känslor för andra människor och hjälper gärna till, har väldigt lätt till känslor och pratar gärna om hur jag mår. Jag gillar att golfa, köra motorcykel och vara i naturen.
Mina polare är också väldigt motor intresserad så snart ska vi på road trip till Finland och köpa lakrits och öl, som sagt är jag en omtänksam man med stora mål ett mål är till exempel att mitt företag ska bli ett av dem största i världen till och med konkurrera med tesla, älskar att vara med vänner/ familj och har lättt till att skaffa vänner. Tack för mig MVH Robban

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bättre samhälle då jag är positiv och hjälper andra, vill serverns bästa och alla ska få vara med om dem Inge förstör. Att servern ska utvecklas vill jag gärna och hjälper gärna med att göra de, kommer göra allt för att folk ska ha kul och känna sig trygga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de nye bara jag ska ha kul och vinna i scenariot utan att du eller andra också ska ha vinning av de och ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem och förståt dem ett tillexemoel på en regel är att man inte ska använda servern som en kriminell plattform vilket kan ge andra konsekvenser, använd inte heller servrarna som reklam plattformar håll er till att spela och ha kul istället.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på ortenwave förut och varit en medlem under lång tid jobbade också inom polisen på den servern, kollar också mycket på när olika Twitch streamers spelar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tycker de är bra så👍

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka