Nekad roban larsson | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roban larsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert Larsson

Vad är ditt discord namn? Lugna ner sig

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2003

Berätta om din karaktär. Benny brun är en fin och snäll kille med många bollar i luften, älskar att hjälpa folk och är en bra medmänniska. Benny jar inga barn eller fru han är en varg utan flock. Ja har tidigare jobbat som polisman och har my jet erfarenheter inom de yrket, har även jobbat på en skola så jag vet hur man pratar med folk. Som hobbies gillar Benny att fiska och gokart och fika. Bennys föräldrar dog när han var väldigt liten i en kundvagns kollusion utanför Ica kvantum tragisk nog. Hoppas ni känner Benny lite bättre nu hej och hopp gummi …..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en positiv inställning till att göra servern så bra som möjligt, älskar att se servrar utvecklas och bli bara bättre och bättre. Folkbskabha kul och inte tråkigt så de kommer jag att de till att man har och att ingen blir ledsen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att Inge bara jag kan vinna i ett scenario utan även personen som man är med eller motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm är när man slår ner personer utan rimligt scenario vilket inte är okej, vdm är samma som rdm fast med en bil man får inte bara köra över folk eller förstöra utan ett rimligt scenario de ör inte okej

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite förut så jag har de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte de

Nekad.
Anledning:
berätta lite om din karaktärs uppväxt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka