- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 14
Vad är ditt namn i verkligheten? Ronja
Vad heter du på discord? ro0nja#3211
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1991
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Vill hjälpa till med det jag kan, är en av de äldre på servern, strävar alltid efter ordning och reda. Är snabb på att läsa och skriva.
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja
Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Inget jag kommer på just nu men finns alltid möjlighet att förbättra saker.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Snabba svarstider, ordning och reda, rätt tråd i rätt kategori.
Hur ser din aktivitetet ut? Dagligen aktiv nån/några timmar. Just nu delvis sjukskriven så har mer tid just nu.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte det
Vad heter du på discord? ro0nja#3211
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1991
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Vill hjälpa till med det jag kan, är en av de äldre på servern, strävar alltid efter ordning och reda. Är snabb på att läsa och skriva.
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja
Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Inget jag kommer på just nu men finns alltid möjlighet att förbättra saker.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Snabba svarstider, ordning och reda, rätt tråd i rätt kategori.
Hur ser din aktivitetet ut? Dagligen aktiv nån/några timmar. Just nu delvis sjukskriven så har mer tid just nu.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte det