Nekad rnitau | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rnitau

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? rnitau

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Mark Grayson

Mark Grayson växte upp i en liten stad där hans föräldrar drev en bokhandel. När Mark var 15 år gammal dog hans pappa i en bilolycka. Hans mamma kämpade för att hålla ihop familjen och bokhandeln, men pressen blev för mycket för Mark.

I början var Mark en vanlig kille med vanliga intressen. Han älskade att spela datorspeloch hänga med sina barndomsvänner. Men efter pappans död förändrades allt. Han drevs bort från sina barndomsvänner. Sorgen gjorde att Mark började hänga med fel personer.

Mark började umgås med ett gäng äldre killar som hade dåligt inflytande på honom. Först var det småsaker som att skolka från skolan, men snart blev det värre. Han började göra inbrott och sälja stulna saker för att få pengar. Mark kände sig starkare och mer självsäker när han var med sitt gäng, men innerst inne visste han att det var fel.

Mark gled djupare in i den kriminella världen. Han började sälja droger och blev inblandad i olika kriminella aktiviteter. Det började som ett sätt att få snabba pengar, men snart var han fast. Mark insåg att det var svårt att ta sig ur när man väl var inne.

Trots att han var omgiven av människor, kände Mark sig ofta ensam och vilsen. Han saknade sitt gamla liv och visste att hans pappa skulle ha varit besviken på honom. Mark kämpade med skuld och skam, men kände också att han inte hade något annat val. Han ville hjälpa sin mamma ekonomiskt, men insåg att han gjorde mer skada än nytta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid följa serverns regler, jag kommer bidra i seriösa scenarion och ha kul utan att bryta rp regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela för motpartens vinst att du agerar på ett sätt som gynnar andra spelare och deras berättelser, istället för att fokusera enbart på dina egna framgångar eller vinster.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Om man är med i gäng ska man alltid följa gängets kultur, man får inte rdma eller vdma, man får inte combat logga, man får inte använda voice changer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har rollspelat i några andra fivem servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tycker att det inte behövs.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka