Nekad rmsabina | Medlem ansökning [1ricky1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rmsabina

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonny

Vad är ditt discord namn? versacy#4299

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam och är en fascinerande individ. Han är 20 år gammal och har en rik bakgrund som har format honom till den han är idag.

Adam har alltid varit en känslig själ och är djupt engagerad i att utforska sina egna känslor och förstå sig själv. Han är ofta djupt fokuserad och reflekterande, och är alltid öppen för att lära sig och växa. Känslorna han upplever är starka och intensiva, och de drivs av hans passion för livet och för att förstå världen omkring sig.

När det kommer till intressen är Adam en mångsidig person med en bred uppsättning intressen. Han älskar att utforska naturen och är fascinerad av vetenskap och teknik. Han har också en passion för konst och kreativt uttryck, och spenderar ofta tid med att måla eller skriva.

Adam är också en omtänksam individ och är alltid beredd att hjälpa andra. Han är empatisk och har en förmåga att förstå och trösta människor i deras svårigheter. Han är en lojal vän och en stark förespråkare för rättvisa och jämlikhet.

Sammanfattningsvis är Adam en komplex och fascinerande individ med en rik bakgrund, djupa känslor och mångsidiga intressen. Han är en person som strävar efter personlig tillväxt och är alltid redo att hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mängd olika saker till serverns rollspel (RP). Jag kan hjälpa till att skapa spännande berättelser, utveckla karaktärer och interagera med andra spelare för att skapa en engagerande RP-upplevelse. Jag kan också ge förslag på quests, uppdrag och evenemang som kan hålla RP intressant och utmanande. Med min kreativitet och förmåga att anpassa mig till olika situationer kan jag vara en tillgång för att skapa en unik och minnesvärd RP-upplevelse för serverns medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt tar hänsyn till och agerar med avsikt att främja motpartens intressen och framgång. Istället för att bara fokusera på att maximera sin egen vinst eller fördel, tar man hänsyn till och strävar efter att skapa en situation där både man själv och motparten kan dra nytta av resultatet. Det handlar om att ha en samarbetsinriktad inställning och vara villig att kompromissa och hitta gemensamma lösningar som gynnar båda parterna. Att spela för motpartens vinst kan vara en strategi för att bygga förtroende, främja långsiktiga relationer och skapa en win-win-situation.

Hur hittade du Unive? youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka