Accepterad RMKarim | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RMKarim

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: RMKarim

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085397438

Vad är ditt namn i verkligheten? Rekar

Vad är ditt discord namn? RMKarim #0313

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Alex Karim, man, 34 år.

Karaktärsdrag:
Självmedveten, väldigt mån om hur han ser ut och klär sig.

Skarp, uppfattas väldigt ofta som seriös, både professionellt och på fritiden.

Materialistisk, Alex älskar särskilt bilar och lyxiga hus.

Arbetsnarkoman, Alex spenderar majoriteten av sin tid i arbetet och de flesta människor Alex träffas och umgås med är genom arbetet.

Dedikerad, han gör ständigt sitt allra yttersta när han representerar en klient.

Pålitlig, ohederliga och oärliga människor är något av de Alex avskyr allra mest.

Envis (kan både vara positivt och negativt). Alex är en envis person, upptäcker han exempelvis en orättvisa kan han inte låta det gå osagt.

Dålig förlorare, Alex är en mycket dålig förlorare, något som är en mycket stark drivkraft i hans arbete.

Inte konflikträdd, Alex är inte konfliktsökande men inte heller konflikträdd. Ser han någon bli behandlad orättvist tvekar han inte på att ingripa.

Bakgrund:
Alex är uppväxt i en förort utanför Stockholm. Skolan har alltid varit enkel för Alex och hans största prioritering då han tidigt bestämt sig för att komma ifrån förorten och fattigdomen så fort som möjligt. Han fick ständiga toppbetyg och juristlinjen var inget undantag. Han har i ca ett decennium arbetat som tingsnotarie samt på advokatbyrå, men är nu redo att starta upp sin egen. Alex drömmer om att driva en stor och framgångsrik advokatbyrå.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv och dedikerad person. Det finns inte många aktiva, erfarna och duktiga advokater så jag vet att jag kan bidra med just detta. Jag har mycket erfarenhet av att RPa advokat samt pluggar jag på juristprogrammet IRL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har sökt efter en svensk server ett tag och upptäckte er genom några streamers.

Hur många timmar har du på FiveM? 1350

Hur hittade du Multistaden? Twitch

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på EvolveRP (whitelist), men söker ny server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka