Nekad rmbg | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rmbg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav andersson

Vad är ditt discord namn? rmbg#5672

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Martin stål, har växt upp med bara sin bästa vän, Fredrik stål då hans föräldrar, Kristian och Maja dog under ett bankrån. Han är svensk. Martin är född 1993 och Fredrik 1997. Han är väldigt empatisk och hade en gång i tiden hållit sig till våld men har stoppat med det nu. Han gillar att chilla och bara ta det lungt i livet. Martin är en simpel person, krävs inte mycket för att han ska bli glad, ledsen eller arg. Nyligen började han bli osams med Fredrik, det blev så illa att Fredrik flyttade iväg till unive. Nu vill Martin bli sams med Fredrik och ska också flytta till unive, men måste ju skaffa medborgarskap. Martin jobbar som byggarbetare men har ofta blivit rånad, men det stoppar inte han från att jobba mer. I nuläget har han ingen bil, men han känner Fredrik bra och tror att han också vill vara sams och även ge honom lite pengar så att han kan komma någonstans i staden. Han är heterosexuell och har ingen flickvän. Det går inte att säga mer om han, för det finns inget mer, bara en normal person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill se till att alla har kul och det finns något åt alla. Jag har i hela mitt liv (irl) gått efter reglerna och det tänker jag fortsätta med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna, t. ex. om jag blir rånad så ska jag inte alltid spela för att vinna, då blir det ju tråkigt. Man ska låta andra vinna med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått. T. ex. RDM/ random death match är att döda någon utan att ha en bra andledning. NLR att man inte ska komma ihåg när man har dött. Även den viktigaste, sunt förnuft, som förklarar sig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat som Liam Jansson tidigare, men jag lämnade discorden och därmed förlorat mina fördelar. Så ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka