Nekad rmbg | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rmbg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav andersson

Vad är ditt discord namn? rmbg#5672

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Martin Sten är en 30-årig man (snart 31 år, född 1993).
Han är beslutsam i sin vardag och har just bestämt sig för att återuppta kontakten med sin gamla vän Fredrik Stål som bor i Unive. Martin har aldrig bott i Unive själv, men har varit på besök ofta och blivit visad runt i staden flera gånger. Så ofta så att han ibland får flashback och inbillar sig att han levt ett tidigare liv där. En kuslig men kittlande känsla. Tack vare alla täta besök har han redan hunnit skaffa ett jobb som byggarbetare. Tanken är inte att fortsätta jobba som detta resten av livet, utan Martin känner att det är nu möjligheterna kanske öppnas ordentligt. Martin är en väldigt lugn person, men med glimten i ögat och har kanske inte helt tappat barnasinnet. Så på ett kalas kan ni gissa vem som försöker briljera med ”myntet bakom örat” eller ”ta loss tummen-tricket”. Trots Martins ganska unga ålder, har ”pappa-skämten” redan börjat arta sig. Vet du som läser detta vad det är för skillnad på Lego och en kvinna?? …..inte……då kanske du skall hålla dig till Lego hahaha. Exakt den typen av skämt skulle Martin kunna dra av när han får stå i centrum av en folkgrupp.
På sin fritid gillar Martin att fiska, titta på motorsport i skogarna utanför Unive och ibland är det bara skönt att koppla av hemma framför en bra film, med mysigt sällskap. Är det någon som känner ett bra sällskap, jag frågar åt Martin?? Nejdå skämt åsido, men Martin är faktiskt singel, då han i sin beslutsamhet vill rota sig, skaffa en god ekonomi och leva livet lite, innan han börjar bygga familj.
Just ja, Martin funderar också på att skaffa en sköldpadda som husdjur, men behöver kolla lite hos hyresvärden i Unive, så det inte finns regler som inte tillåter detta, då den kräver akvarium och vatten. Då gäller det att det är okej och att försäkringen täcker eventuellt läckage.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill se till att alla har kul och det finns något åt alla. Jag har i hela mitt liv (IRL) gått efter reglerna och det tänker jag fortsätta med. Jag har tidigare haft karaktär i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Precis som i verkliga livet känns det bra att hjälpa andra och låta andra få njuta av tillfället. Man lyfter andra spelare istället för att stjälpa dom. Det är viktigt för en bra samverkan på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått. T. ex. RDM/ Random Deathmatch, är att döda någon utan att ha en bra anledning. NLR att man inte ska komma ihåg om man har dött. Även den viktigaste reglen, sunt förnuft, som förklarar sig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat som Liam Jansson tidigare, men jag lämnade discorden och har därmed förlorat mina fördelar tyvärr. Så ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som jag sa tidigare, jag har haft medlemskap. Men tack vare att jag gick ur Discorden vart jag utkastad. Vid tillfället var jag inte så aktiv. Men nu är jag sugen att få plats igen, då detta spelsätt är fantastiskt roligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka