Accepterad Rm.1 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rm.1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? rm.1111111

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Hansson. Han är född den 1:a februari 1998. William växte upp med sina 2 syskon, de heter Emil och Josefin. William var mobbad i skolan och blev retad varje dag i skolan. William gick på fotboll i sin barndom och han var rätt så bra på det. Hans fritidsintressen är att spela fotboll med vänner och bara hänga med vänner allmänt. När William gick i 8an så blev uttagen till en cup som låg lite längre bort. Under cupen så skadade William sig och kunde inte spela mer fotboll på 1 och en halv månad. Då gav William upp på sin fotbollsdröm. Då började han mecka med moppe eftersom han inte kunde spela fotboll. Då byggdes det upp ett Motorintresse och det är det han brinner för idag. William gick fordon på gymnasiet och efter gymnasiet sökte han jobb som mekaniker. Nu har William flyttat till staden Unive och hoppas på att få jobb där. han är välidgt social och han brukar vara med vänner väldigt mycket. och ´det var allt denna karaktär är unik rolig och det kommer vara riktigt roligt att spela på den.

Men det som gjorde William mest speciell var hans osjälviska natur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och unika scenarion med vänner och jag kan bidra med en rolig rp för båda parterna och så alla har roligt i sin rp jag kan komma med roliga stunder och minnen på servern och bland annat göra en roligare och bättre rp på unive och så att servern blir roligare och fler unika scenarion på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinning i scenarion och att motparten också ska ha roligt i scenarion som att om polisen försöker stanna dig så åker man ifrån istället för att stanna det är ej roligt för båda parterna och det leder till dåligt rp istället ska man stanna och prata och vara väldigt social detta är då för att alla ska ha det roligt och att det inte ska vara tråkigt för nån i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm vdm suntförnuft fear rp c log power gaming power gaming 2 och massor av fler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat i 2 år typ

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka