Nekad Rm.1 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rm.1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? rm.1111111

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Hansson. Han är född den 1:a februari 1998. William växte upp med sina 2 syskon, de heter Emil och Josefin. William var mobbad i skolan och blev retad varje dag i skolan. William gick på fotboll i sin barndom och han var rätt så bra på det. Hans fritidsintressen är att spela fotboll med vänner och bara hänga med vänner allmänt. När William gick i 8an så blev uttagen till en cup som låg lite längre bort. Under cupen så skadade William sig och kunde inte spela mer fotboll på 1 och en halv månad. Då gav William upp på sin fotbollsdröm. Då började han mecka med moppe eftersom han inte kunde spela fotboll. Då byggdes det upp ett Motorintresse och det är det han brinner för idag. William gick fordon på gymnasiet och efter gymnasiet sökte han jobb som mekaniker. Nu har William flyttat till staden Unive och hoppas på att få jobb där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga unika och bra scenarion jag kan bidra med att servern får en unikare och bättre rp och att det blir en rättvis och rolig rp på servern jag kommer göra roliga och minnes unika scenarion med vänner och det kommer alltså vara en rolig och unik rp och det kommer göra unive en ännu bättre server och det kommer vara väldigt roligt att spela på unive :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska rpa för sin egna vinnig och att det ska vara roligt för båda parterna i ett scenarion tex som att man blir stopppad av polisen så ska man stanna inte bara åka iväg då det är brist på social rp och det är inte roligt för nån part alls utan det blir bara en osocial rp med inga scenarion och det blir absoult inte roligt för polisen tillexempel i det scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja rdm vdm suntförnuft fear rp c log power gaming power gaming 2 och flera

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rollspel i flera år och har spelat på unive ungefär 1.7 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka