Accepterad rlcswinner | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rlcswinner

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacke

Vad är ditt discord namn? rlcswinner

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Johansson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Glad, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex växte upp i en liten förort där oljefläckar och verktyg låg spridda över garagegolvet hos familjens gamla bilverkstad. Pappan, en erfaren mekaniker, brukade låta Alex hjälpa till med småjobb som att byta oljefilter och dra åt bultar. Men när verkstaden stängde på grund av ekonomiska problem, föll familjens trygghet samman. Men drömmen som mekaniker fanns fortfarande kvar. Efter att ha sparat ihop tillräckligt med pengar tog Alex sina första steg mot att få en certifiering som bilmekaniker, men studierna fick avbrytas när räkningarna började staplas på nytt. Nu är Alex ute efter en andra chans. Han är drriven för sin passion till motorer och har en övertygelse om att det kommer bli enkelt för honom i branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerande rollspel genom att skapa en trovärdig karaktär med tydliga mål och personlighet, skapa intressanta scenarion, spela ut konsekvenser realistiskt och samarbeta med andra för att bygga berättelser som höjer både stämning och kvalitet på serverns rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att prioritera en bra berättelse framför att "vinna". Acceptera konsekvenser, låt din karaktär misslyckas när det är logiskt och skapa utrymme för drama. Det handlar om att samarbeta för att skapa engagerande och trovärdiga scener för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert för länge länge sen när jag var ny på rollspel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Powergaming metagaming nlr sunt förnuft, allt det där, inte döda utan anledning inte köra på någon och allt annat kan jag ta i intervju om ni ens gör sånt längre

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har adhd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka