Blacklist-referens
ID: 644 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-03-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var för ungefär 4-5 månader sedan om ja ej har fel jag fick en dum ide som skulle påverka hela min tid på servern Unive. Att börja med FUbb jag ångar det varje dag det var så dumt utan mig jag fattar fortfarande inte varför jag gjorde det jag var utrågad och dum i huvudet.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar 100% ansvar för det jag gjorde det var dumt och kommer aldrig att ske igen kan jag lova på jag vet att ni ej kommer att lita på mig men hoppas ni kan ge mig en till chans
Vad har du lärt dig sedan dess? Att bara Rpa som en vanlig person och håll sig borta från fusk och sånna problemsperare saker helt enkelt och detta ska aldrig ske igen. Jag ber er att ge mig en till chans jag lovar kommer aldrig göra något dpligt igen du har mitt ord.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har ändrar min attityd till 100% nu, Samt att jag ej brände ut nån staff när jag blev bannad och jag erkännde det tillomed i support och jag gjorde eller la aldrig upp en fattig Montage.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns direkt inget jag kan lägga in här men jag menar det jag har skrivit och hoppas att ni kan ge mig en till chans
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: