Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1150042681020534784
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var riktigt jävla dum i huvudet och valde att fuska på den bästa servern known to man kind som jag ångarar så jväla mycket ja var så dum och har lärt mig min läxa och kommer aldirg göra om det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar 100 procent ansvar för det jag har gjort det var väldigt dumt utav mig och kommer aldrig att upprepas från min sida.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att ej använda fusk eller någont sånt och bara rpa som en vanlig människa. samt att jag ej la upp någon fattigt montage samt att jag ej brönde ut nån staff och jag brösta min ban som en vanlig person.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag har ändrats sedan dess, Jag har lärt mig en massa av mina misstag och jag vet själv att jag gjorde en massa fel förut. Jag blev bannad för ungefär 4 månader sedan och jag har mognat och har fått en lite bättre förståelse för hur viktigt det är att följa reglerna och hålla en bra och seriös RP. Om jag får en till chans så kommer jag bevisa att jag har verkligen lärt mig av mina misstag och min blacklist sedan dess och att jag inte kommer upprepa samma misstag igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga direkta bevis som ursäktar det som hände eftersom jag erkänner mitt misstag. Det jag kan erbjuda är min ärliga förklaring och mitt löfte att detta inte kommer att upprepas.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1150042681020534784
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var riktigt jävla dum i huvudet och valde att fuska på den bästa servern known to man kind som jag ångarar så jväla mycket ja var så dum och har lärt mig min läxa och kommer aldirg göra om det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar 100 procent ansvar för det jag har gjort det var väldigt dumt utav mig och kommer aldrig att upprepas från min sida.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att ej använda fusk eller någont sånt och bara rpa som en vanlig människa. samt att jag ej la upp någon fattigt montage samt att jag ej brönde ut nån staff och jag brösta min ban som en vanlig person.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag har ändrats sedan dess, Jag har lärt mig en massa av mina misstag och jag vet själv att jag gjorde en massa fel förut. Jag blev bannad för ungefär 4 månader sedan och jag har mognat och har fått en lite bättre förståelse för hur viktigt det är att följa reglerna och hålla en bra och seriös RP. Om jag får en till chans så kommer jag bevisa att jag har verkligen lärt mig av mina misstag och min blacklist sedan dess och att jag inte kommer upprepa samma misstag igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga direkta bevis som ursäktar det som hände eftersom jag erkänner mitt misstag. Det jag kan erbjuda är min ärliga förklaring och mitt löfte att detta inte kommer att upprepas.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja