Accepterad rk_217 | Ban Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199744514171/

Ditt Hex-ID: 11000016a59787b

Vad är din discord tagg? rk_217.

Vem var det som bannade dig? vossy

Bild på banmeddelande: bild_2025-03-06_124750162.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag powergaima för jag var död och sen hade jag moilen uppe men jag visste inte man fick för killen brevid mig hade den uppe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var död några kom och hämta mig sen så var jag vid sjukan jag skulle ut ur sjukan sedan hamna jag i samtal med staff och jag åkte på en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var faktiskt ganska rätt ban för det är inte normallt att ha uppe en telefon när man är medvetslös det har varit en ganska rätt an felet var bara att jag inte visste

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för mild ooc, sedan bortagen medlemskap för min bror hade min dc öppen medans han spelade en annan fivm server. sedan så har jag blivit bannad av streamsnipe men jag visste inte att det var en streamer jag bråkade med. och att jag var i en fist fight med en vän utan för auto expressen och blev bannad för lall. och sen den senaste var ooc jag råkade säga du är säkert icke medlem till någon. den sista ban var vdm men jag vet inte ens vad och varför jag gjorde det. Men nu har jag lärt mig utav mina misstag och jag har börjat ta rpande till en mer seriöstnivå. men alla dessa bans har varit ett tag sen och jag har inte hamnat på ban på länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ta upp min telefon medans jag är död. fast jag har sett flera personer göra samma grej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att du inte får ha uppe telefonen när du är död det är power gaming

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, hoppas du kan acceptera nu när det också ska bli helg

Tillbaka