Nekad Rk1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? .realrk

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rob K 2000-05-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skulle jag beskriva min karaktär med 3 ord skulle de va skönt, roligt och anpassningsbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rob var uppväxt i en rik familj och har haft perfekta betyg hela sitt liv och han har föreldrar som är rika och har ett helt företag som rob en tag skulle ta över men sedan så kollapsa hela deras företag och båda hans föreldrar dog så han tog beslutet att flytta till unive och förhoppninsvis kunna bli en polis i framtiden. och sedan försöka bli en så högt uppsatt som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en roligt och bra rpa samt med roliga scenarion och försöka bli en stor del utav unives utveckling och kunna bli staff någon dag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje scenario man är med i så ifall man florar så ska man ta det och man ska inte PG sin väg till en vinst i scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jo, men jag lär mig av alla mina misstag och gör inte om de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM och det är när man dödar någon utan anledning vdmn är samma fast med bil , copbait, suntfönuft, mm, suntförnuft är nog det största å de är att tänka som irl göra logiska saker man kan göra irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka