Accepterad Rk1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199744514171/

Ditt Hex-ID: 11000016a59787b

Vad är din discord tagg? realrk1

Vem var det som bannade dig? Toris, Mio

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-09 204358.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det gick inte att lägga in ban bild Blev bannad från unive dcn från ingenstans också
för att jag var perma bannad för staffdiss sen från ingenstans blir jag anklagad för doxxing av staff sen blev jag permabannad från ingenstans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag staffdissa var permabannad av mio sen så sa jag förlåt och han tog emot min förlåteldse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt men jag har nu inte gjort överklagan på en månad för o visa min förlåtelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. flera gånger men kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte staffdissa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha respekt mot staffs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, och sen så vet jag ej vrf men jag har blivit klakesko bannad för en staff diss men vet ej varför.

Senast ändrad:
sen så sa Toris till mig att jag har doxxat nån men det finns ej konkreta bevis jag kan lova på allt att det inte finns för har aldrig gjort de
Kan nån tagga 320

Senast ändrad:
Minsta mer sånt här från dig och du kommer inte tillbaka hit mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka