Ej Antagen Rk1 | Ansökan till Servervakt [520]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? realrk1

Vad är ditt Hex:ID 11000016a59787b

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-21:00
Tisdag 15:00 20:00
Onsdag 18:00-21:00
Torsdag 18:00-22:00
Fredag 15:00-00:00
Lördag 10:00-00:00
Söndag 10:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan November 2024 men hade bara rpa innan som icke men sen tog jag beslutet att börja ta rpa lite seriöst.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kom PM för bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att man ska underlätta jobbet för staff teamet och sedandok att du rpar som en vanlig person ser du någon göra fel så skickar du dem på en SV ban/Kick

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa till servern att växa och ta en stor roll och sedan vill testa någon nytt än att bara ra som en person

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption och Abuse är när jag utnyttjar min roll och gör saker som inte jag får göra som att ifall jag är i en skottlossning med toggleid/togglename för att kunna se vart de är och sen göra de lättare för mig. korruption är att man typ bannar någon utan anlednig för att din vän säger att du ska göra det eller ifall din vän bryter mot regler med du bannar/kickar ej honom.

Senast ändrad:
Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Hej igen!
Återkommer med att granska denna ansökan senare i veckan, eftersom vi är få Servervakt Ansvariga så kan gransknings / väntetider variera. Vi ber dig ha tålamod medan vi granskar din ansökan. Detta kommer INTE att påverka din ansökan.

Med vänliga hälsningar,
520master - Servervakt Ansvarig

Ej antagen: dålig banhistorik senaste 3 månaderna. Du kan ansöka när du är på grön bannivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka