Accepterad RIZZY | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RIZZY

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169792348/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ricky

Vad är ditt discord namn? RIZZY#4472

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Det här min historia. Min uppväxt var bra, Jag hade en medelklassfamilj som var ganska rik. När jag var liten så vart jag lite mobbad i skolan. Tills jag började i gymnasiet då så fick jag bra vänner med en liknande uppväxt så vi klickade direkt. När jag fyllde 18 så gick jag ut gymnasiet och hade inget jobb. så en av mina gymnasiet vänner sa att han hade ett jobb åt mig. Det var ett jobb på mekonomen. Det jobbet passade perfekt eftersom jag har alltid velat hjälpa folk och bryr mig mer om andra än mig själv. Lite snabb info om mig. Jag heter Rickard svensson och är uppväxt i stockholm och är 22 år alltså 99:a och är en omtänksam person som vill allas bästa. Men detta kan även vara en nackdel på grund av att jag kan lätt bli kidnappad eftersom jag litar på alla som säger nånting.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag kan bidra med mogen och bra socialt rollspel. Sedan kan jag även bidra med en aktiv och seriös spelare. Även om jag inte har så mycket timmar så har jag erfarenheter och en personlig mognad. Jag vet att jag kan bidra med roliga scenarion och en otrolig glädje spridare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att kunna vara en del av erat otroligt sköna Community och för att min karaktär ska kunna bygga på sin karaktär och bli mekaniker eller något liknande så som bil försäljare då jag är ortligt intresserad av bilar. Jag vill också få fördelarna man får är man är Whitelistad så som jobb och att kunna prata i discorden. Jag vill även bli Whitelistad för att kunna utveckla mitt rollspel och avancera istället för att bara traggla det olagliga skiten för att tjäna pengar.

Hur hittade du Unive? på SnubbenHD stream på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna Rpa socialt och försöka hitta ett stabilt jobb, Eftersom jag är intresserad av bilar och motorer kanske blir mekonom. Mitt mål är att kunna bidra med en stor och lönsam socialrp, det är också en fördel med att ha WL eftersom det bevisar bara hur seriös av spelar jag är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen annan för den här rp servern är den bästa anser jag och den här är den roligaste och rollspela anser jag för jag har tittat på twitch på andra servrar och jag tycker den här är bäst
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top