Nekad RIZZY | Medlem ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RIZZY

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169792348/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ricky

Vad är ditt discord namn? RIZZY#4472

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Det här min historia. Min uppväxt var bra, Jag hade en medelklassfamilj som var ganska rik. När jag var liten så vart jag lite mobbad i skolan. Tills jag började i gymnasiet då så fick jag bra vänner med en liknande uppväxt så vi klickade direkt. När jag fyllde 18 så gick jag ut gymnasiet och hade inget jobb. så en av mina gymnasiet vänner sa att han hade ett jobb åt mig. Det var ett jobb på mekonomen. Det jobbet passade perfekt eftersom jag har alltid velat hjälpa folk och bryr mig mer om andra än mig själv. Lite snabb info om mig. Jag heter Rickard svensson och är uppväxt i stockholm och är 22 år alltså 99:a och är en omtänksam person som vill allas bästa. Men detta kan även vara en nackdel på grund av att jag kan lätt bli kidnappad eftersom jag litar på alla som säger nånting.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna hjälpa så många som möjligt. Och det är nog den bästa svenska rp servern just nu eftersom alla är så schyssta på den och jag blev mottagen bra av alla så skulle vara roligt om jag fick forsätta på denna server som medlem och jobba typ falck eller meko helst falck.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en skit bra rp

Hur hittade du Unive? på snubbenHDs stream på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag får hyfsat mkt pengar i inkomst och att jag kan hjälpa så många som det bara går.och jobba på falck

Vad har du som mål att uppnå på Unive? följa alla regler och hjälpa och förklara för alla som inte vet att hur man gör.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja alltid för den här rp servern anser jag är den bästa jag har kollat lite på streams och jag tycker den här är den bästa.
 
Nekad, vill att du utvecklar ”Vad du har för mål med ditt rollspelande”. Samt hittar inte din discord.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top