Nekad Rizikano | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoFaceNoCase

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Rizikano/

Ditt Hex-ID: 11000010f26b823

Vad är din discord tagg? AJ#4394

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: 20230706214633_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Forsgren32 gav mig "Mild Hets" när han inte ens va i scenariot. Min vän sköt mig utav misstag dc .leon00, så jag skrev i OOC din hora vrf skjuter du mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han gav mig "Mild Hets" när han inte ens va i scenariot. Min vän sköt mig utav misstag dc .leon00, så jag skrev i OOC din hora vrf skjuter du mig. Forsgren32 befann sig inte ens på plats utan utgick enbart från chattloggarna. Och när mina vänner gör ngt så dumt även om det är av misstag så snackar vi skit mot varandra och det är ej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan inte ha gjorts fel av mig pga 1. Forsgren32 befan sig inte och verkade inte ha koll på vrf jag skrev så till min vän. 2. Oavsett vad så måste man ha koll på Scenariot och vad som ledde till min reaktion och sättet jag o mina vänner pratar med varandra borde inte leda till Bann. 3. Kontaktade han i DC och förklarade situationen där han ignorant säger överklaga och svarar "coolt" i min förklaring. tillomed min vän som sköt mig ( .leon00 ) kontaktade honom i dc och sa han ej tog åt sig utan skrattade...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare varit med i 6månader aktivt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej. Pga jag o mina vänner pratar så med varandra och vi tar ej åt av varandra när vi snackar. hade förstått om det va någon annan jag inte kände och inte hade någon relation till men i detta fallet nej. Han va inte ens på scenariot för o bedöma och testade inte ens skriva eller fråga varför jag skrev så i OOC till min vän som sagt sköt mig av misstag så jag dog. Utan bara direkt banna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej utan blev bara frustrerad i onödan och när han ej va tillmötesgående.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din h*ra varför skjuter du mig, skrev jag till .leon00 i OOC vet inte du det blev fel i texten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka