Nekad Rizhy | Ban överklagan [Linboy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235899632/

Ditt Hex-ID: 11000014c08a0f0

Vad är din discord tagg? Rizhy#5647

Vem var det som bannade dig? Linboy

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Försök till tjuvkoppla bil utanför polishus.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag tjuvkopplade bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjuvkopplade min väns bil, eller aa vad ja trodde va min väns bil iallafall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och skulle jag säga då jag läst reglerna och står inget om att man ej får tjuvkoppla bliar, absolut att man kanske måste ha krimrollen och då gjorde jag isåfall fel och ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte tjuvkoppla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att ej tjuvkoppla bilar mer, frågade även om det i min interjvu om man fick tjuvkoppla och dem sa ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag förstår men vill gärna in på servern så fort som möjligt igen haha..

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka