Accepterad Rizhy | Ban Överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235899632/

Ditt Hex-ID: 11000014c08a0f0

Vad är din discord tagg? Rizhy#5647

Vem var det som bannade dig? Razik

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_29.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? . pga en 4 nu är det 5 dagars GAMMALT klipp som blir återgärder på nu och som sagt jag ber om ursäkt för detta och lärt mig av misstaget jag gjorde, kan verkligen be om ursäkt till Lillen för detta, pratade även med lillen igår innan ni skickade mig ur discorden men fick ej prata färdigt med honom.. Men en grej jag inte förstår är att Lillen får återgärder för kalla staff busunge och blir permad också dagen efter men får unban efter några timmar?..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För har jag haft det väldigt jobbigt irl med flytt samt struligt med allting atm haha och det har gått ut på fel personerner och för det andra första så sa jag aldrig att jag våldtog någons mamma som San påstår. Utan ja pissade på mamman och ångrar det och har pratat med lillen men fick aldrig prata färdigt med honom men att hans vänner får kalla min mamma för hora osv är det okej då, det finns ju prints samt att helpers hörde detta i support i discorden. men vad som hände när dom var 5 mot 1 alltså mot mig så vet ingen av er.det var så att jag fick först en kick ut från krimrollen utan att detta har med det och göra, sedan satt jag i support med Samme, lillen och Helper Hampus. Hampus hörde att jag blev kallad busunge av någon ''newton'' i support men inga återgärder gjordes, Sedan hetsa också Samme när San kom in i en vanlig discord kanal när jag förklara att det jag sa var dumt och det ska ej ske igen då säger Samme hämtar en staff som får blacklista dig det tog seriöst 1minut så var jag borta ur discorden sedan Razik bannade mig och hörde att han också var med i SONS.. medans SONS medlemmar får blacklist och perm men tas bort efter dom kallar staffs busunge så försvinner den efter 3 timmar? Hoppade yttligare en gång till support då jag fick tala med hampus och l1am samt lillen denna gången, vi snackar lugnt och snyggt och jag förklarar varför jag sa som jag sa till lillen den dagen jag hade haft en tuff dag då det är mycket i livet atm samt att jag ej menade det inget mer med det. Sedan blir jag kallad busunge av newton alltså lillens vän samt att samme kommer och hetsar också utan återgärder men jag fick indragen krim samt permban, Lillens ursäkt på att newton sa som han sa var att det var folk som letade efter han i verkligheten och då tar han ut det på discord mot folk. Förstår bara inte varför andra ej fick ban men jag fick det endast. när staffs hörde att newton sa busunge till mig också. samt att samme var väldigt hetsig också..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut att det var en rätt ban men att bara jag får återgärder men inte dom andra två personerna när 1helper hörde att newton sa busunge till mig samt att det finns screens på detta, sedan att Samme från SONS kan kalla in en mod vid namn San som bara tar min roll utan att ens prata med mig. Jag ångrar verkligen det jag sa och kan be yttligare om förlåtelse till alla inblandade framför er alla staffs speciellt lillen för det jag sa var verkligen inte okej. Jag kommer ALDRIG att göra detta igen och det kan jag svära på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming 2 gånger lall och att jag kallade någon luffare som var felaktig. samt tjuvkoppling utanför polishus

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att verkligen tänka på vad jag säger och inte hetsa sådär mot folk då man aldrig vet hur dom tar på saker o ting, ångrar verkligen att detta skedde och kommer aldrig att ske igen, jag har lärt mig av misstaget och det kommer som sagt aldrig att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att verkligen inte hetsa i OC samt att jag aldrig mer ska säga sådana saker till folk då man aldrig vet hur folk tar på saker, men som sagt det var en dålig dag och ingen sömn, inget och skylla på egentligen men det är som det är, det ska aldrig någonsin ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Sedan fick inte jag ens visa min video där folk säger saker till mig utan det var rakt ut med mig endast, förstår inte varför jag inte fick visa min bevis också, jag pratade med Lillen också medans ni tog bort mig mitt i vårt prat, då vi pratade snyggt och lugnt med varandra då börjar man lägga att Lillens vänner skrev så pga dom mår dåligt irl och har problem och inte kan bo kvar i sin stad osv, men måste då dom göra ungefär samma sak som jag gjort? Tycker jag borde få prata och visa upp mina saker också och inte bara ta ett parti detta fall.
Har screenshot samt video på när newton säger och skriver saker till mig. Även helpers hörde detta inget återgärder på det heller. Som sagt tycker jag borde få löst det med Lillen då vi pratade lugnt o fint med varandra under support ärendet som skedde för detta.

Är som sagt också 22 år och vet mycket bättre än detta, och det var hetsig stämning och det var 5 mot 1 i detta samtal, jag vet att jag verkligen gjorde fel och jag har ingen rätt att säga något sådant som jag sa till en spelare, skulle gärna vilja prata med honom samt be om ursäkt såklart. I framtiden kommer detta ALDRIG ske igen och jag ska verkligen tänka på saker o ting innan det sägs.

Även en kille vid namn GangsterVilhem fick 30 dagar ban för detta men jag fick perm hittade detta under ban överklagan.Screenshot_32.png

@Naod sen får ni också tänka på att det klipp ni har är ej fullt ut utan det är ju klippt från när jag börjar prata varför ska ja gå på någon så utan anledning? Sedan som ja sagt kommer jag aldrig göra om det menar jag har bara haft knastider med humöret samt att dom satt 3-5 mot 1 i discorden. och Lillen och jag pratade aldrig färdigt utan Razik bannade mig direkt, Fick inte prata med någon innan ban utan endast skickad medans Samme Lillen Newton fick prata i support så deffade L1am Hampus MIG i 20 minuter. Sedan var det min tur, även då kallar dom mig busunge vilket finns klipp och screenshots på.

Senast ändrad:
Även fått höra att folk som kallat folk busunge osv i support emot staffs fått unban efter någon timme, som var med i detta dilemma..

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka