Nekad Rizhy | Ban Överklagan [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552585691/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ee8dfdb

Vad är din discord tagg? _RIZHY

Vem var det som bannade dig? Lungan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-24 203716.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Kan börja med att jag kan be om ursäkt personligen till personen samt att jag älskar Unive och utan Unive är min fritid inte den samma och ångrar verkligen det jag gjort. Man ser även att hon skrattar och det verkade inte som att hon tog så illa upp som hon gjorde men det som hände var. dom tyckte det var sexuella trakasserier när jag gjorde ''emote'' Vill du ta emot avsugning av Dexter'' jag förstår bannen och jag fattar att folk inte tar allt men en nypa salt, men eftersom man garvade i klippet så tänkte jag att det var en rolig grej vilket det tydligen inte var. Brukar hänga med Zoe på nätterna och hjälpa henne och ta över områden genom att skydda ifall det kommer andra när dom säljer droger. Så de va liksom inte folk vi inte känner till Och kan fortfarande glida me folk från det gänget än i dag och då så borde man ändå kunna tycka att de kan ta de me lite nypa salt efter allt vi har varit me om och de vet att vi kan lalla så här när vi e uttråkade för vi har gjort de tidigare med de och de har gjort samma tillbaka, kan även ge en personlig ursäkt till Zoe för detta om det nu är så att detta eskalerat såpass mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. gjorde emote ''ge avsugning''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut var det en rätt ban, inget snack om saken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 14 bans lite powergaming nån fear rp och tjuvkoppling vid polishus.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte göra emoten och tänka att alla inte tar saker med en nypa salt då man inte vet vilka som sitter bakom skärmen.
Jag borde ha fattat när detta väl hände att det var fel, men eftersom jag trodde vi var på samma nivå av jidder några dagar innan, så fortsatte jag då jag hängt med dom i nån vecka och hjälpt dom och ta över områden och skydda vid säljen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yesbox

Senast ändrad:
Även bett om ursäkt personligen för och visa att jag är den bättre människan än vad jag var ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka