Accepterad Rizhy | Ban Överklagan [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235899632/

Ditt Hex-ID: 11000014c08a0f0

Vad är din discord tagg? Rizhy#5647

Vem var det som bannade dig? Caprio

Hur lång tid var din ban? 3dagar 18timmar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_35.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? power gaming för att vi voltade i 20-30km med en Mercedes glc 63 som är bra bygg i irl. du kan till och med krocka upp mot 60km/h på ett träd och du kommer inte få skador. Vi rpade på skadorna skrev tex ''nackskador'' men vart ändå bannade i 4 dagar för power gaming när det var absolut inga skador. adrenalin kan man få i höga och låga hastigheter, men ska absolut skärpa mig..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va så att vi åkte en bil i 20 till 30 kmh och volta rpade på skador samt så får man ju en adrenalin kick samt så dör man ju inte av att volta i 20 till 30 kmh så springer vi lite sen så blir vi bannade i 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va den inte men jag själv tycker själv att det är ganska hårt för voltning i såpass låg hastighet med 4 dagar ban om han tyckte det va fel kunde han kicka eller SVAbanna i mina åsikter då det inte på verkade nån annans RP:ande samt att det va i 20 till 30 kmh. jag kan ta att jag kanske gjorde fel men 4 dar kan jag tycka e lite för mycket då det inte på verka nån samt att det var i 20 till 30 i en glc 63 som är byggd väldigt bra i verkliga livet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lalleri 2 powergaming 1 perm samt 1 tjuvkoppling.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att rpa bättre i situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Även påpeka att min vän fick ban för samma sak. och fick unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka