Nekad Rizhy | Ban Överklagan [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rizhy

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235899632/

Ditt Hex-ID: 11000014c08a0f0

Vad är din discord tagg? Rizhy#5647

Vem var det som bannade dig? Caprio

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_35.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag voltade i 23km/h och rpade på det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och en grabb satt i min väns bil och vi voltade i 23km/h sedan så satt jag kvar i bilen samt att jag rpade på ''nackskador'' man kan även få adrenalinkick då man krockar eller får en chock och springer pga rädsla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var fel ban då jag rpade på scenariot men ändå fick en ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming x2 lall tjuvkoppling, 1 permban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att kanske skrivit svimmat. sedan vaknar upp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du körde bilen som en huligan och bilen voltade typ 2 gånger och den billen skulle aldrig kunna köra över 100 kilometer i timmen på en uppförsbacke, samt så hoppade du ut ur bilen 2-3 sekunder efter. Irl hade du brutit ben och varit medvetslös i den situationen. Gör en till ban överklagan om 24 timmar om du vill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka