Accepterad Ritzy1231 | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ritzy1231

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Leander123111/

Ditt Hex-ID: 1100001412756b8

Vad är din discord tagg? leander7912

Vem var det som bannade dig? Switfy

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde jag powergamade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till taxi firman, Sen körde jag ner på motorvägen typ, Sen laggade jag som fan, Sen körde jag sen stoppa hela mitt spel i 3-4 sekunder och sen slutade mitt spel stoppa sen i det jag fick kontroll på bilen så flög jag och kråkade, Jag sa aj aj men vne om du hörde det, Sen lämnade jag för att jag vill nt spela när jag laggar som fan, Har spelat när det har laggat förut och då har jag kör sen spawnar det folk framför mig sen kör jag över dom för att jag laggar och ser dom inte, Så darför tänkte jag lämna för det gick typ inte och spela laggade som fan, Så jag lämnade för jag tänkte det var bäst så jag inte kör över nån eller nåt, Så tänkte lämna och se om det funkar så mitt spel slutar lagga men när jag fixade internet osv, Det var det som var problemet internetet var lite dålig så jag fixade det sen när jag skulle gå in igen var jag banand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda, Jag borde rpa på skador men som sagt jag sa aj aj bara för att göra det lite men det gick nt för mitt spel laggade som F@n så jag lämnde för att fixa lag problemet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft en paus sedan starten av 2023 så detta är min första ban när jag har björjat spela igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpa på skador oavsett om jag laggar eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa ska rpa på alla skador om jag laggar eller inte OAVSETTT vad som händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka