Nekad ritzooo4 | Medlem ansökning [LKN5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ritzooo4

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? ritzoo04

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus, Marcus e intresserad av bilar och älskar att hjälpa folk, på fritiden är Marcus ensam stående pappa och jobbar på sin egna bilfirma. Marcus tänkte flytta in till unive staden och fortsätta sin bil resa där. Marcus planerar att bli mekaniker då han både gillar bilar och hjälpa folk. Marcus är en ganska känslig person då han gick igenom en deppig period i skilsmässan och därför är han extra fin emot andra personer för han själv blivit så pass sårad. Marcus kommer att bygga upp ett socialt nätverk och samla på sig fina bilar och bara försöka hitta nya vänner. Marcus kommer givetvis att hänga mycket ute, ta en bira, åka på roadtripps och utforska staden, är riktigt taggad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och unik rp då det kanske inte alltid är öppet på bilfirman osv. Jag kommer göra roliga scenarion för båda parterna och på så sätt kommer jag stärka serverns rp. Jag kommer börja som laglig och känna på ren och därefter bli kriminell eller polis, det är upp till min karaktärs liv. Jag är erfaren spelare ifrån bryggeriet där jag har byggt upp min grund men känner att jag fått in grunderna och vill gå till en större server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska alltså göra scenarion roliga för både mig och motparten alltså hen jag rollspelar med. Jag ska aldrig göra scenarion tråkiga bara för att jag ska tjäna på det. Irl går det aldrig alltid bra för en utan man har även motgångar. Så kortfattat ska man alltid göra så alla i scenariot har kul och får en rolig upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, fearrp= jag värnar inte om mitt liv och t.ex e kaxig eller går up och skjuter när någon riktar på mig eller jag är under hot. 2. VDM= jag använder mitt fordon som ett vapen och t.ex kör över folk eller pittar dem med min bil. 3 combatlogg= Man stänger av spelet för att inte förlora/ bli involverad i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rolspelat mycket på många olika servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla ditt svar på frågan "Berätta om din karaktär."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka