Ritzenaren | Whitelist ansökning [Deeney]

• Trådskapare Trådskapare L31
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen

Vad är ditt discord namn? Ritzenaren

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson och hans personlighet är mycket aggressiv, men han gillar att köra bil, hans tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholist farsa när han var barn. Pappa lämnade honom när han var tio år gammal, och han har varit en brottsling sedan dess, men har långsamt eskalerat. Hans mamma lever fortfarande, men har inte sett henne på länge. Han vet inte var hon bor eller var hon är, Han är från Sverige och föddes i Sverige. Han tyckte om att snatta från butiker eftersom han inte fick nån månadspeng. när han var ung och blev mycket bra på det. Men pappa stoppade det. Han kan inte komma ihåg sin mor som ett barn, för hon kommer nästan aldrig hem, för att hon inte gillar sin far. Nu deltar han bara i sina egna spel, och resultaten har varit mycket bra hittills. Han har tjänat en bra inkomst, men hans inkomst blir större och större, så han vet inte hur länge han kommer att leva.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har Rp:at under en lång tid ca 2 månader på servern och jag vill utöka min RP möjligheter genom att skapa flera kontaker än de jag redan har och höja rp nivån i de scenarion jag är i. Alla mina kompisar är whitelistade och ett par av dem är server vakter samt kriminella. Jag vill också bli white listad så att jag kan hänga med på fler scenarion med dem samt att hjälpa andra höja sin rp nivå. Jag tar in den kritik jag får från community och är med på server möten samt så är jag delaktig i chattar och gillar att hjälpa andra med problem som kan framkomma. Jag gillar att dra ut på scenarion och forma band med andra karaktärerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha en bra roll på serven som gör det ännu roligare att spela än var det redan är. Jag tror det kommer att bli riktigt roligt att spela med whitelist och samarbeta med andra som också har det.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis hade precis laddat ner Five M och då sökte vi på SWE på flödet och då testade vi den och sen desss har jag börjat spela mer och mer på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Alla har väl glidit runt på Gta gatorna och låtsast om något som inte finns och nu finns möjligheten att skapa sig ett andra jag
sen att köra över och döda och vara någon superman i onödan gör man inte i verkligheten heller så är fullt medveten om regler osv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte just nu för att jag vill ha bra RP nivå på servrar och jag känner att man har bäst på Unive så därför spelar jag ingen annan

Tillbaka