Accepterad Ritzenaren | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Ditt Hex-ID: 8WAYRUN

Vad är din discord tagg? Ritzenaren#6771

Vem var det som bannade dig? ~Ovve

Hur lång tid var din ban? den är i 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade slå ner min kompis med misstag för att jag skulle få slå på hans bil ist

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kompis klas åkte i hans m4 och vi krockade och vi skulle ställa in hans bil i garget och sen sa att jag skulle få testa slå med mitt nya basebollträ på hans bil för den var ju redan sönder men sen när jag skulle slå mitt sista slag så stod han för nära mig och jag råkade slå till honom så han dog och sen sa han att han inte var död och då sa han jag skulle slå han så jag skulle kunna lyfta honom till sjukhuset så då sen när jag hade lykats döda honom så skulle jag ta upp honom och ringa en ambulans fast sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju ändå en jag som gjorde fel för jag skulle inte ha slått på hans bil så han inte dog från första början men det är ju också en felaktig ban och att det var ett misstag av mig att slå till honom men jag förstår att ni bannade mig för det men nu får ju jag berätta min version

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var när jag hade precis hade kommit på servern första gången för då slog jag ner en kille men nu har jag läst reglerna så nu vet jag vad som gäller. sen var det att en felaktig ban för då var det en rånar som skulle ta mig upp i bergen och skulle råna mig men då körde han förbi polisen i typ 300 km/h och då bannade dem fel person dem bannade mig ist för honom för copbait.sen var det när jag hade blivit bannad för nån bug men jag satt i fängelse och jag ville luta mig mot en väg men sen så trodde dem att jag försökte buga mig igenom det var minna banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag hade kunnat skita i att testa mitt nya baseball trä och inte slagit på bilen så jag råkade soppa till min kompis här

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska säga till minna kompisar att baka om jag ska slå på något eller så skiter jag i att slå på något kanske är en bättre ide

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka