Nekad Ritzenaren | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Ditt Hex-ID: 76561199120217590

Vad är din discord tagg? Ritzenaren#6771

Vem var det som bannade dig? Det står inte men jag tror weed Landgren

Hur lång tid var din ban? Det är en p ban antar jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff på en annan server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att det står i reglerna att man inte får vara staff på en annan server och det är där mitt misstag var som jag ångrar, jag har nu avgått allt nu och vill börja rp på nytt på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag va då med i en dc server och jag var då mod på den dc servern och då joinade all unive spelare och bannade hela högen som var inne då, eller inte all men vissa av oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet men jag ångrar det jätte mke och jag vet att jag gjorde fel och jag vill jätte gärna ha en ny chans, och det kommer aldrig hända igen jag ångrar det jättemycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var det för att det ar första gången jag var inne på servern och hade inte läst reglerna och jag gick och slog ner folk och grejor jag var almänt stökig sen den andra var det en felaktig ban och jag blev bannad för cop bait för en rånare körde jätte snabbt förbi en polis och dem råkade banna fel person sen tredje var det för var det för att det blev en bugg för mig och att jag råkade köra över en person som var osynlig och då fick jag ban men den tog dem bort för att den var en felaktig ban, sen var det en felaktig ban det var att jag och min kompis sladdade runt på en parkering och och vi krockade in i en vägg och det var mitt i natten så vi kunde lixom inte säga ajajaja för det var mitt inatten,Sen var det suntförnuft och det var för att jag körde 100km/h i stan för att jag skjutsade en kille till brittas och han sa att jag skulle köra snabbt för att han ville hinna det så att det inte stängde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda det är att jag inte alls skulle gått över till den där five m servern som vi aldrig fått upp, den har aldrig varit uppe på five m vad jag vet. Och om jag tog det beslutet då skulle jag bara lämna eran dc server innan jag gick med i nått annat än att vara kvar på unive. Det är just där jag ångrar mig jätte mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska dumma beslut och jag skulle inte avgå från unive, och att jag skulle lämna dc servern innan jag gick med i en annan dc server

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka