Nekad Ritzenaren | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Ditt Hex-ID: 8WAYRUN

Vad är din discord tagg? Ritzenaren#6771

Vem var det som bannade dig? ~Zensy

Hur lång tid var din ban? Den är i 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står exakt bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han den där killen som bannade mig han trodde att jag skulle försöka bugga mig ut ur fängelset men egentligen försökte jag bara sätta mig mot vägen och äta min burgare som jag hade köpt till mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vad som hände var att det var några poliser stannade mig för vårdlöshet i trafiken och dem tog in mig i bilen och tog mig till stationen och förhörde mig och sen skickade dem mig till fängelset jag hade kört för fort och då hade jag med mig en macka som jag skulle äta inne på fängelset för jag hade inget hp och då försökte jag sätta mig mot vägen och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var nog felaktig för att jag försökte aldrig bugga mig ut ur fängelse jag ville bara sätta mig mot vägen och äta min macka jag hade som man tydligen inte får för killen som bannade mig, men men det kanske står att man inte får äta mackor

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första gången vart det för att jag inte visste reglerna så jag gick och slog ner en kille, sen var det en felaktig ban vart en bug som hände att personen blev osynlig och jag råkade köra rakt över honom och sen var det en till felaktig och det var tydligen cop bait då jag hoppade in i en killes bil och han skulle råna mig uppe på ett berg så ingen skulle se oss oss och då kör han förbi 3 polis blar i typ 300kmh och då måste dem ha bannat fel person eftersom jag inte gjorde något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra för fort framför polisen eller skita i att sitta mot en väg och käka macka för då blir man ju bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sitta på fängelse vägar för då får man ju ban såklart och kanske inte äta mackor på fängelsen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka