Nekad Ritzenaren | Ansökan till Servervakt (Weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2005

Vad heter du på discord? Ritzenaren#6771

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar spelar jag typ 16:00 till 22:00 och på helgerna spelar jag typ 18:00 till 04:00 eller mer

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har typ spelat sen den 10 januari 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer vara riktigt aktiv som servervakt. Jag kommer hålla mycket koll på ställen där det oftas är mycket folk. Jag kommer banna eller kicka folk som bryter mot regler och om det är stora fel så kommer jag be en staff kolla på klippet som jag har och banna personen om det grovt fel. Jag vill hjälpa till att höja rpn nivån på unive. Och banna alla lallare som förstör rpn. Jag kommer alltid kunna hjälpa till och kommer försöka underlätta Staffsen jobb så mycket så möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att kunna hjälpa unive och kunna få en bättre rp nivå. Jag vill även underlätta allas staffs jobb då jag vet att det har väldigt mycket att göra hela tiden. Jag vill vara en större del av unive och kunna hjälpa folk ingame. Jag har även spelat på unive väldigt länge och jag känner att jag vill verkligen få servervakt då jag gillar unive väldigt mycket. Jag vill även få bort alla lallare som inte hör till, till rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla väldigt mycket koll på folk så ingen gör något regel brott. Jag kommer även hålla mycket koll på stora folksamlingar då det brukar vara mycket lall på sådan ställe. Jag kommer hjälpa väldigt många och underlätta Staffsen arbete. Jag vet att unive är en väldig bra rp server men den kommer bli ännu bättre när vi får bort alla som inte kan rpa.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt jag e delägare på vianor och varit det jättelänge och jag möter personer som lallar hela tiden detta hände senast idag. Spelare som kommer in o slår mina arbetare och kallar dom för fula ord och lallar runt utan anledning. Jag vill inte att detta ska finnas på den här servern och jag vill just bli servervakt för att kunna säga till och läxa upp sådana personer som gör sånt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hålla servern ren från lallare och folk som gör saker utanför dom reglerna som finns jag vill att folk ska trivas på servern och ha kul inte förstöra och göra det tråkigt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet inte jätte mycket men jag har väldigt mycket kompisar som är servervakt så jag kan säkert ta lära av dem och jag vet några som tex /revive [ID] och typ /toggleid, /toggelname och sen typ var det typ /svban sen id och anledningen typ nåt sånt

Är du whitelistad på serven? Ja jag är det

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad förut men det var typ i början jag spelade då jag bara lallade men nu har jag utvecklat min rp nivå så sjukt mycket om jag får säga det själv med hjälp av mina kompisar som är servervakter. Men som sagt dem flesta bannsen jag har fått varit felaktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara unive tycker den har bäst rp och det är precis därför jag vill utveckla denna servers rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka