Nekad Ritte | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rittecode

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130197554/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Λ | Ritte#3215

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då John. John är då 35 år gammal och är född i Stockholm. Under sin uppväxt så har splittrades hans föräldrar och det gjorde så att John mådde väldigt dåligt. Han var ute på stan väldigt mycket. När han var runt 18 år gammal. Så började han vara med folk som var kriminella. Han trodde att dom hjälpte honom men det gjorde det inte. Det slutade med att han blev rånad av dom. Detta gjorde att han ville ha sin hämd på dom. Så att han skapade en Maffia då han hade planerat att döda personerna. Så när john hittade personerna så dödade han dom. Så han blev efterlyst i Stockholm. Men han flyttade in i Multistaden i en ny identitetet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag kommer göra seriös och realistisk RP och följa reglerna så gott det går men det kommer nog funka för har typ 100 timmar på fiveMs RP servrar. Jag har ju spelat på 2 olika konton. Men iallafall. Sedan så pallar jag inte med 9 åringarna som äger servrar. Och vill komma in på en bra rp server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är väldigt rolig att spela på. Jag spelade ju på servern förut men jag lämnade. Så jag hade tänkt att komma tillbaka.

Hur hittade du Multistaden? Jag har väldigt många vänner som spelar på servern eller hade. Och sedan har jag ju spelat här förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att komma med bra och realistisk rp. Sedan göra roliga scenarion. Har bygga upp min karaktär så han har makt i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte i nuläget.

Tillbaka